шаблоны joomla сайт визитка
Скачать Joomla 3 шаблоны бесплатно

UNİVERSİTET

TƏDRİS

Elm

TƏLƏBƏ

BEYNƏLXALQ ƏLAQƏLƏR VƏ İNKİŞAF

E-ADPU

E-Təhsil

İqtisadi coğrafiya və coğrafiyanın tədrisi metodikası kafedrası

Verdiyeva Mirvari İdris qızı

ADPU-nun İqtisadi coğrafiya və CTM kafedrasının dosenti, fəlsəfə doktoru (coğrafiyanın tədrisi metodikası üzrə)

İş telefonu:-465-35-77 

E-mail: Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

Qısa bioqrafik məlumat

1955-ci ildə Kəlbəcər rayonunun Şaplar kəndində, müəllim ailəsində anadan olmuşdur.

Ailəlidir, iki oğlu var.

Təhsili

  • 1972-ci ildə Kəlbəcər şəhər 2 №-li orta məktəbi tərifnamə ilə bitirib.
  • 1972-1976-cı ildə ADPİ-nun Coğrafiya fakultəsini bitirib.
  • 1997-2003-cü ildə ADPU-nun dissertanturasını bitirib.

Əmək fəaliyyəti

  • 1976-1983-cü illərdə Kəlbəcər şəhər 2 №-li orta məktəbində coğrafiya müəllimi;
  • 1983-1989-cu illərdə RF Novosibirski vil. Çerepanov şəhərində Pedaqoji Məktəbdə coğrafiya müəllimi;
  • 1989-1993-cü illərdə Kəlbəcər şəhər 2 №-li orta məktəbində coğrafiya müəllimi;
  • 1993-2006-cı illərdə Bakı şəhəri Səbail rayonu 190 №-li orta məktəbində coğrafiya müəllimi;
  • 2006-2013-cü illərdə ADPU-nun İqtisadi coğrafiya və CTM kafedrasında müəllim;
  • 14 iyun 2013-9 mart 2016-cı illər ADPU-nun Coğrafiya və ÇH fakultəsinin dekan müavini;
  • 15 mart 2016-cı ildən ADPU-nun İqtisadi coğrafiya və CTM kafedrasının müəllimi, dosent.

Apardığı dərslər

  1. 1. “Coğrafiyanın tədrisi metodikası” (III-IV kurslar, bakalavr)
  2. 2. “Coğrafiya kabineti və meydançasında aparılan işlər” (I kurs-magistr)
  3. 3. “Məktəb coğrafiyasında İKT-dən istifadə” (II kurs-magistr)
  4. 4. “Ümumi təhsil kurikulumun əsasları” (IV kurs-bakalavr)
  5. 5. “Məktəb diyarşünaslıq prinsipləri” (I kurs-magistr)
  6. 6. “Coğrafiyanın tədrisi metodikasında interaktiv təlim metodları” (I kurs-magistr)
  7. 7. “Coğrafiyanın tədrisi metodikasının pedaqoji-psixoloji əsasları” (I kurs-magistr)
  8. 8. “Coğrafiyanın tədrisində diyarşünaslıq prinsipi” (I kurs-magistr)

Elmi dərəcə və elmi adlari

Pedaqoji elmlər üzrə (Coğrafiyanın tədrisi metodikası üzrə) fəlksəfə doktoru, dosent. 

Mükafatları

  1. 1. Azərbaycan Respublikası “Təhsil” Mərkəzi, “Adulla Şaiq” mükafatı laureatı, (14 yanvar 2003).

Müsabiqələrdə aldığı diplomlar

  1. 1. Beynəlxalq Polis Şefləri Assosiasiyası, Azərbaycan Respublikası Daxili İşlər Nazirliyi, “Xudu Məmmədov” adına xeyriyyə cəmiyyəti, Respublika üzrə II dərəcəli Diplom, “Cinəyatkarlığın profilaktikasına dair ən yaxşı ideya və təkliflər” müsabiqəsində aktiv iştirakı və ən yaxşı təkliflərə görə, (1994).
  2. 2. Azərbaycan Demokratik Maarifçilik Partiyası, Respublika müəllimlər Şurası, “Vətən sənin qeyrətinə söykənir!” mövzusunda qaçqın müəllimlərin Respublika forum-müsabiqəsində Respublika üzrə II dərəcəli Fəxri Fərman (1996)
  3. 3. Bakı şəhəri Baş Təhsil İdarəsi, III dərəcəli Diplom-“Təhsilin humanistləşdirilməsi və uşaq hüquqları ili” çərçivəsində keçirilmiş “Pedaqoji mühazirələrdə nəzəri və metodik cəhətdən faydalı məruzə ilə çıxış etdiyinə, təhsilin humanistləşdirilməsi və uşaq hüquqları ilə bağlı səmərəli təkliflər irəli sürdüyünə görə. ( 30 iyun 1999).
  4. 4. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Səbail rayonu Təhsil Şöbəsinin Fəxri Fərmanı- Pedaqoji mühazirələrə görə, (28 sentyabr 1999).
  5. 5. Bakı şəhəri Baş Təhsil İdarəsi, I dərəcəli Diplom-“Pedaqoji mühazirələr”də fəal iştirakına, məruzəsinin aktuallığına, yüksək elmi-nəzəri və metodiki səviyyəsinə, müasir təlim metodları və pedaqoji texnologiyaların təcrübədə səmərəli tətbiqini əks etdirdiyinə, fənlərin tədrisi metodikasının təkmilləşdirilməsi sayəsində xüsusi əhəmiyyətinə görə, (30 mart 2001).
  6. 6. Səbail rayonu Təhsil Şöbəsinin Diplomu-“Təhsilin humanistləşdirilməsi yolu ilə yeni pedaqoji təfəkkürün inkişafı ili” çərçivəsində keçirilən müsabiqəsində I yeri tutduğuna görə. (15 may 2001).
  7. 7. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, II dərəcəli Diplom “Respublika pedaqoji mühazirələrində təhsilin humanistləşdirilməsi baxımından məzmunlu məruzə ilə çıxış etdiyinə görə, (30 may 2001).
  8. 8. Bakı şəhəri Baş Təhsil İdarəsi, II dərəcəli Diplom-“Təhsildə keyfiyyət ili” çərçivəsində keçirilən “Müasir təlim metodlarının tətbiqinə dair ən yaxşı metodik tövsiyyə” müsabiqəsində yüksək elmi-metodik səviyyə nümayiş etdirdiyinə, tövsiyyədə müasir təlim metodlarının səmərəli tətbiqini əsaslandırdığına, təlimin keyfiyyətinin yüksəldilməsi ilə bağlı ideyaları əks etdirdiyinə görə, (21 iyun 2002).
  9. 9. Səbail rayonu Təhsil Şöbəsinin Diplomu-2002/2003-cü tədris ili “Təhsildə keyfiyyət ili” çərçivəsində keçirilən “Pedaqoji mühazirələr” müsabiqəsində II yer tutduğuna görə, (20 may 2003).

Sertifikatlar

  1. 1. Avqust 1998. Open Sosiety İnstitute-Assiastance Foundation-Açıq Cəmiyyət İnstitutu-Yardım Fondu “Tənqidi təfəkkürün inkişafı üçün mütaliə və yazı” proqramı çərçivəsində “Fəal təlim üsulları!” Modulu üzrə seminarda uğurlu iştirakına görə.
  2. 2. 29 iyun 2006. AMEA. İnformasiya Texnologiyalar İnstitutu, Komputer kursu.
  3. 3. 10-20 noyabr 2009. “Mədəd Azərbaycan” MMC tərəfindən təşkil edilmiş İKT-nin təhsilə tətbiqi üzrə “Müəllimlərin Peşəkarlıq Səviyyəsinin Təkmilləçdirilməsi” təlimi üzrə “Təlimçi təlimi”ndə iştirak etdiyinə görə təqdim edilir.
  4. 4. 5-28 iyul 2010. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi və “Smart Technologies” şirkəti tərəfindən təşkil edilmiş məktəb müəllimləri üçün “MİMİO XI İnteraktiv lövhə ilə tədris” Təlim kursunda iştirak etdiyinə görə təqdim olunur.
  5. 5. 30 avqust-10 sentyabr 2010. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi və “Mədəd” təşkilatı tərəfindən təşkil edilmiş İKT-nin tətbiqi üzrə İntel “Gələcək üçün təhsil” təlim kursunu müvəffəqiyyətlə bitirdiyinə görə təqdim olunur.
  6. 6. 16-21 aprel 2012. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi və UNİCEF-in birlikdə təşkil etdiyi Fəal təlim və Müasir Təlim Texnologiyaları üzrə təlimdə iştirak etmişdir.
  7. 7. 15-26 oktyabr 2012. UNİCEF-in Azərbaycan nümayəndəliyi tərəfindən təşkil edilmiş “Ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə fənn kurikulumların tətbiqi və fəal təlim” mövzusunda keçirilən təlim kursunda iştirak etmişdir.
  8. 8. 22 dekabr 2013. Təhsil Şurasının “Təhsilin İnkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”na Dəstək Porqramı. Pedaqoji kadrların metodiki, elmi-nəzəri və təcrübi hazırlığının təkmilləşdiilməsi məqsədi ilə həyata keçirilən “Öyrədənlərin öyrədəni” layihəsi çərçivəsində “Elekton tədris resurslarının hazırlanması və tətbiqi qaydaları” üzrə kursda iştirak etmiş və I dərəcəli Sertifikata layiq görülmüşdür.
  9. 9. 25 mart 2014. “Smart Technologies” şirkəti tərəfindən təşkil edilmiş Məktəb müəllimləri və təhsil müəssisələrinin işçiləri üçün “Dymo/Mimio İnteraktiv Texnologiyaları ilə tədris” təlim kursunu dinlədiyinə görə.
  10. 10. 25 aprel 2014. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi və Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu. “Təhsildə innovasiyalar” mövzusunda elmi-praktik konfransda iştirak etdiyinə görə.
  11. 11. 7 may 2014. Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 91-ci ildönümünə həsr olunmuş “Təhsildə interaktiv texnologiyalar-2014” müsabiqəsində iştirak etdiyinə görə.
  12. 12. 6-7 mart 2015. Azərbaycanın Təhsil Şurası, ABŞ Qarbağ Fondu və Azərbaycanın ABŞ-dakı səfirliyi. “Qarabağ həqiqətlərinin böyüyən nəslə çatdırılmasının elmi-metodiki və praktik əsasları” Beynəlxalq Konfransda iştirak və çıxış etdiyinə görə.
  13. 13. 14 iyun 2015. 23 iyun-06 iyul 2015-ci il tarixdə Ali təhsil müəssisələri üçün “Ümumi təhsil kurikulumunun əsasları” fənninin tədrisi üzrə keçirilən təlim məşğələlərində biliyi, bacarığı və səriştəsi ilə fərqləndiyinə görə təltif olunur.
  14. 14. 04.06.2016. Azərbaycan Təhsil Şurasının keçirdiyi “Qabaqcıl müəllimlərinin Birinci Ümumrespublika Forumu”nda fəal iştirak etdiyinə görə.
  15. 15. may 2017. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi və Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. “Universitetdə tədris olunan fənlər üzrə keçirilən müsabiqənin qalibi olduğu üçün Coğrafiyanın tədrisi metodikası fənnini tədris etmək hüququ qazanmışdır.
  16. 16. 12-14 sentyabr 2017. INOCTE 2017. Sertificate of participation. II ernational new tendenciess congress in ottoman researches (inocte 2017).
  17. 17. 26 noyabr 2017. За участие в международной образовательной акции "Географический диктант".
  18. 18. 28 aprel 2018. Azərbaycan Təhsil Şurasının keçirdiyi “Qabaqcıl müəllimlərin ikinci Ümumrespublika Forumu”nda çıxışına görə.

Tədqiqat sahəsi

Coğrafiyanın tədrisində praktik və müstəqil işlərin təşkili metodikası, İnteraktiv metodların və fəal təlimin mərhələlərinin coğrafi biliklərin mənimsənilməsinə tətbiqi metodikası, İKT-nin coğrafiya dərslərinə tətbiqi metodikası, Kurikulum və yeni standartlarla coğrafi biliklərin öyrədilməsi metodikası, İqtisadi və sosial coğrafiyanın tədqiqat metodları, Coğrafiyanın tədrisi metodikasının inkişaf tarixi, Coğrafiya-Elektron dərs vəsaitinin hazırlanması üzrə tədqiqatlar aparır.

Beynəlxalq seminar, simpozium və konfranslarda iştiraki

  1. 1. “Yeni Təhsil İslahatı və Kurikulum islahatı”, Beynəlxalq Elmi-seminar, 26-28 may 2003.
  2. 2. “Təhsil sistemində müasir yanaşmaların təşəkkülü”, Beynəlxalq Elmi-seminar, 4-6 oktyabar 2004.
  3. 3. “Təhsilin yeni məzmunu”, Beynəlxalq Elmi-seminar, 24-30 mart 2005.
  4. 4. “Fənn kurikulumu, Standartların və kurikulumun hazırlanmasına dair mülahizələr”, Beynəlxalq Elmi-seminar, 27-30 iyun 2005.
  5. 5. “Dünya Bankının dəstəyi ilə Azərbaycan Respublikasında Təhsil islahatları”, Beynəlxalq Elmi-konfrans, 2 mart 2007.
  6. 6. “Təhsildə innovasiyalar” mövzusunda Elmi-praktik Konfrans, 25 aprel 2015.
  7. 7. Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 91-ci ildönümünə həsr edilmiş “İnteraktiv texnologiyalar və müasir təhsil–2014” mövzusunda Beynəlxalq Elmi-praktik Konfrans, 7 may 2014.
  8. 8. “Müəllim hazırlığının müasir problemləri:-texnologiya, təhsil və inkişaf” mövzusunda III Beynəlxalq Elmi Konfrans, 22-24 may 2014.
  9. 9. “Qarabağ həqiqətlərinin böyüyən nəslə çatdırılmasının elmi-metodiki və praktik əsasları” mövzusunda Beynəlxalq Eimi-praktik Konfrans, 6-7 mart 2015.
  10. 10. “Müasir təhsil təcrübəsi və onun təhsilin səmərəlilik keyfiyyətinə təsiri”, Beynəlxalq Konfrans, 6-7 noyabr 2015.
  11. 11. Azərbaycan Təhsil Şurasının keçirdiyi “Qabaqcıl müəllimlərin Birinci Ümumrespublika Forumu”, 4 iyun 2016.
  12. 12. Humanist pedaqogika üzrə “Təhsildə mənəvi-əxlaqi dəyərlər: harmonik şəxsiyyətin inkişafı” mövzusunda keçirilən II beynəlxalq konfrans-seminar. 21-25 dekabr 2016.
  13. 13. “Şərqi və Qərbi Türk dünyasının ortaq tarixi dövrləri və münasibətləri” Beynəlxalq elmi konfrans. 12-14 sentyabr 2017.

Elmi məqalə və tezisləri

  1. 1. “Şagirdlərdə müstəqil mühakimə yürüdüb nəticə çıxarmaq bacarığının aşılanması” Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Aspirantların və gənc tədqiqatçıların Respublika Elmi Konfransının materialları, (11-12 fevral 1998), ADPU mətbəəsi, Bakı, 1998, səhifə 143 (Tezis).
  2. 2. “Azərbaycan Respublikasının coğrafiyasının tədrisində praktik və müstəqil işlərin aparılması” Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu, “İsmail” nəş. Bakı,2002. 38 səh. (Metodik vəsait).
  3. 3. “Müasir dövrdə coğrafiyanın tədrisi” Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Aspirantlsrın və gənc tədqiqatçıların VIII respublika elmi konfransının materiallarının tezisləri (30 aprel-1may2002), “ADU nəşriyyatı”MMC. Bakı, 2002. Səhifə 245 (Tezis).
  4. 4. “Coğrafiyanın tədrisində yeni pedaqoji texnologiyanın tətbiqi” Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, ADPU, ADPU-nin professor-müəllim heyətinin 62-ci elmi konfransının materialları, III buraxılış, ADPU-nun mətbəəsi, Bakı, 2002. Səhifə 198 (Tezis).
  5. 5. “Bilik, bacarıq və vərdişlərin qazanılmasında müşahidələrin əhəmiyyəti” Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin xəbərləri, №4, pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası, Bakı, 2006, ADPU-nun mətbəəsi, Səhifə 78-81(Elmi məqalə).
  6. 6. “Tədris prosesində şagirdlərin coğrafi təfəkkürünün inkişaf etdirilməsində müstəqil işlərin rolu” “Odlar Yurdu Universitetinin elmi və pedaqoji xəbərləri”, №21, Bakı,”Odlar Yurdu”nəşriyyatı, 2007, Səhifə 147-150 (Elmi məqalə).
  7. 7. “Müasir coğrafiya dərslərində praktik işlərin təşkilinin əhəmiyyəti” Azərbaycan Coğrafiya Cəmiyyətinin əsərləri, XI cild, “Azərbaycanda müasir tədqiqatlar”Bakı, “Avropa” nəşriyyatı 2007. Səhifə 563-568 (Elmi məqalə).
  8. 8. “Coğrafiyanın tədrisində interaktiv təlim metodlarından istifadə” Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Xəbərləri, №5, Pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2007. Səhifə197-204 (Elmi məqalə).
  9. 9. “Azərbaycanda təhsil islahatları şəraitində şagirdlərin bilik, bacarıq və vərdiş qazanması prosesindəki problemləri” “Odlar Yurdu Universitetinin elmi və pedaqoji xəbərləri” № 23, Bakı, “Odlar Yurdu” nəşriyyatı, 2008. Səhifə 176-182 (Elmi məqalə).
  10. 10. “Təhsilin qloballaşması çərçivəsində pedaqoji kadr hazırlığındakı problemləri” Təbiət, humanitar və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası, Bakı, ADPU, 2008. Səhifə 263-266. (Elmi məqalə).
  11. 11. «Методика проведения практических и самостоятельных работ, основанных на учебнике, с целью достижения самостоятельного освоения географических познаний учащимися», «Перспективы развития современной школы», научно-методический журнал, Воронеж, Мастеринг, 2009. № 2, стр. 33-37 (Научный статья).
  12. 12. Ə.İ.İsmayılxanova, M.İ.Verdiyeva “Müəllim hazırlığında pedaqoji praktikanın əhəmiyyəti”, ADPU-nun “Xəbərləri”, №4, Təbiət, humanitar və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası, Bakı, ADPU, 2009. Səh. 253-257. (Elmi məqalə).
  13. 13. M.İ.Verdiyeva və K.M.Əkbərov “8-ci sinifdə “İqlim” bölməsinin tədrisi zamanı fəal təlim metodlarından istifadə”, ADPU-nun “Xəbərləri”, №4, Təbiət, humanitar və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası, Bakı, ADPU, 2009, Səh. 347-352. (Elmi məqalə).
  14. 14. “Coğrafiya dərslərində İKT-nin tətbiqi metodikası” Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Xəbərləri, №1, Təbiət, humanitar və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2010. Səhifə 290-300. (Elmi məqalə).
  15. 15. “İnteraktiv metodların tətbiqi zamanı qiymət meyarlarının seçilməsi”, ADPU-nun “Xəbərləri”, Təbiət, humanitar və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası, Bakı, ADPU, 2012, №2. Səh.371-374. (Elmi məqalə).
  16. 16. «Применение таксономии Блума при преподавании географии», «Высшая школа Казахстана» Международный научно-педагогический журнал, № 4, 2011. Səhifə 77-84. (Elmi məqalə).
  17. 17. ”Atalar sözləri, adət-ənənələrimiz və müqəddəs Qurani Kərim”, Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2010. 250 Səhifə. (Dərs vəsaiti).
  18. 18. M.İ.Verdiyeva, Ə.İ.İsmayılxanova, D.T.Əfəndiyeva, K.M.Əkbərov Təcrübəçi tələbələrə kömək, pedaqoji təcrübə üçün metodiki vəsait, Bakı, ADPU, 2012, Səh. 80. (Metodik vəsait).
  19. 19. Dos.O.K.Alxasov, Dos.D.M.Ələsgərov, Dos.K.B.Bayramov, p.f.d.M.İ.Verdiyeva, p.e.n.N.S.Seyfullayeva, Coğrafiyanın tədrisi metodikası, Pedaqoji universitetlərdə bakalavr hazırlığı üçün proqramı, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2013. 18 səh.
  20. 20. Dos.O.K.Alxasov, Dos.D.M.Ələsgərov, Dos.K.B.Bayramov, p.f.d.M.İ.Verdiyeva Coğrafiyanın tədrisi metodikası, Magistr hazırlığı üçün proqram, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2013, 26 səh.
  21. 21. “İqtisadi və sosial coğrafiyanın tədqiqat metodları”, Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2014, səh. 158. (Dərs vəsaiti).
  22. 22. “Fasilitasiya. Təlim zamanı müəllim və şagird fəaliyyətinin istiqamətləri”, Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, № 3, 2014. (Elmi məqalə).
  23. 23. Dos.O.K.Alxasov, Dos.D.M.Ələsgərov, b/m. p.f.d.M.İ.Verdiyeva, m.F.M.Məmmədova, Coğrafiyanın tədrisi metodikası, Pedaqoji universitetlərdə bakalavr hazırlığı üçün proqram, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2014. Səh. 131-142.
  24. 24. B/m.M.İ.Verdiyeva, b/m.Ə.İsmayılxanova “Əxlaqi-mənəvi dəyərlər”, Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2015, 207 səh. (Dərs vəsaiti).
  25. 25. “Fəal” və “ənənəvi” təlim mərhələlərinin müqayisəli təhlili, Coğrafiya:Nəzəriyyə, praktika və innovasiya, BDU, 2015, Səh. 58-63, (Elmi məqalə).
  26. 26. P.f.d.dos.M.İ.Verdiyeva, b/m.K.Əkbərov, “Azərbaycanda coğrafiyanın tədrisi metodikasının inkişaf tarixi və müasir problemləri”, Azərbaycan regionlarının coğrafi problemləri, Respublika elmi-praktik konfrans materialları, BDU, Bakı, 2016, Səh. 296-301, (Elmi məqalə).
  27. 27. “Müasir metodiki bacarıqlara yiyələnmənin əsas problemləri”, Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Kurikulum jurnalı, 2016, № 2, Səh. 12-15, (Elmi məqalə).
  28. 28. P.f.d.dos.M.İ.Verdiyeva, N.M.Zamanova “Coğrafi biliklərin mənimsənilməsində İKT-nin tətbiqinin əhəmiyyəti”, Pedaqoji Universitetin Xəbərləri, Riyaziyyat və təbiət elmləri seriyası, Bakı, 2016, № 2, Səh. 129-136, (Elmi məqalə).
  29. 29. “Azərbaycanda coğrafiyanın tədrisi metodikasının inkişaf tarixi və müasir problemləri”, Azərbaycan regionlarının coğrafi problemləri, Respublika elmi-praktik konfrans materialları, BDU, Bakı, 2016. Səh. 296-301. (Elmi məqalə).
  30. 30. M.İ.Verdiyeva, Ə.İ.İsmayılxanova. “Magistr dissertasiyasının işlənməsi texnologiyası üzrə tövsiyyələr”, Elmi əsərlər, Humanitar elmlər seriyası, № 5 (56), II cild. Naxçıvan, NDU, “Qeyrət”, 2017, Səh. 104-107. (Elmi məqalə).
  31. 31. “Müasir dövrdə coğrafiya fənninin tədrisinə mənfi münasibət gənclərin şəxsiyyətyönümlü formalaşmasının ən mühüm problemidir”. Türkiyədə 12-14 aprel 2017. (Elmi məqalə).

Proqramlar

  1. 1. Dos.O.K.Alxasov, Dos.D.M.Ələsgərov, Dos.K.B.Bayramov, p.f.d. M.İ.Verdiyeva, p.e.n.N.S.Seyfullayeva, Coğrafiyanın tədrisi metodikası, Pedaqoji universitetlərdə bakalavr hazırlığı üçün proqramı, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2013. 18 səh.
  2. 2. Dos.O.K.Alxasov, Dos.D.M.Ələsgərov, Dos.K.B.Bayramov, p.f.d. M.İ.Verdiyeva Coğrafiyanın tədrisi metodikası, Magistr hazırlığı üçün proqram, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2013, 26 səh.
  3. 3. Dos.O.K.Alxasov, Dos.D.M.Ələsgərov, b/m. p.f.d.M.İ.Verdiyeva, m.F.M.Məmmədova, Coğrafiyanın tədrisi metodikası, Pedaqoji universitetlərdə bakalavr hazırlığı üçün proqram, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2014. Səh. 131-142.
  4. 4. “Coğrafiyanın tədrisi metodikasında interaktiv təlim metodları”, Pedaqoji universitetlərdə magistr hazırlığı üçün proqramı, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2018. 15 səh.
  5. 5. “Coğrafiyanın tədrisində diyarşünaslıq prinsipləri”, Pedaqoji universitetlərdə magistr hazırlığı üçün proqramı, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2018. 15 səh.
  6. 6. “Məktəb coğrafiyasında İKT-dən istifadə”, Pedaqoji universitetlərdə magistr hazırlığı üçün proqramı, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2018. 15 səh.
  7. 7. “Coğrafiya kabineti və meydançasında aparılan işlər”, Pedaqoji universitetlərdə magistr hazırlığı üçün proqramı, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2018. 15 səh.

Elmi kitabları

  1. 1. “Azərbaycan Respublikasının coğrafiyasının tədrisində praktik və müstəqil işlərin aparılması” Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu, “İsmail” nəş. Bakı, 2002. 38 səh. (müəllimlər üçün metodik vəsait).
  2. 2. ”Atalar sözləri, adət-ənənələrimiz və müqəddəs Qurani Kərim”, Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2010. 250 Səhifə. (dərs vəsaiti).
  3. 3. M.İ.Verdiyeva, Ə.İ.İsmayılxanova, D.T.Əfəndiyeva, K.M.Əkbərov Təcrübəçi tələbələrə kömək, pedaqoji təcrübə üçün metodiki vəsait, Bakı, ADPU, 2012, Səh. 80. (tələbələr üçün metodik vəsait).
  4. 4. “İqtisadi və sosial coğrafiyanın tədqiqat metodları” Bakı, ADPU, 2014, Səh. 158, (dərs vəsaiti).
  5. 5. M.İ.Verdiyeva, Ə.İ.İsmayılxanova, “Əxlaqi-mənəvi dəyərlər”, Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Bakı, ADPU-nun mətbəəsi, 2015, 207 Səhifə, (dərs vəsaiti)

Bədii və publisist əsərləri

  1. 1. Mirvari Elsevər, “Sona məktəbi”, Bakı, “Adiloğlu nəşriyyatı”, Bakı, 2005, 351 səh.
  2. 2. Mirvari Elsevər, “Könül fəryad qoparanda”, Bakı, 2012, ADPU nəşriyyatı, 216 səh.
  3. 3. Mirvari Elsevər, “Hümmət Həsənov 90”, Bakı, Azərnəşr, 2014, 316 səh.
  4. 4. “Kəlbəcər mühasirə illərində” və “Yurdumuzu tamam talanmış gördüm” publisist əsərləri, “Mən elə Kəlbəcər həsrətindəyəm” şeirlər kitabı çapa hazırdır.
  5. 5. Biblioqrafiya. Aşıq Şəmşir Qocayev.

Digər fəaliyyətləri

  1. 1. 1999-cu ildən Azərbaycan Jurnalistlər Birliyinin üzvüdür.
  2. 2. 2005-ci ilin avqustunda “Ümumdünya İslam Gənclər Assambleyası”nın Bakı bürosu tərəfindən təşkil olunmuş 1 illik “ərəb dili” kursunu bitirib.
  3. 3. May 2018-ci ildə “Aşıq yaradıcılığındakı tədqiqatlarına” görə Azərbaycan Aşıqlar Birliyinə üzv qəbul olunmuşdur.
  4. 4. Azərbaycan dastanlarının (qəhrəmanlıq və məhəbbət dastanları) xəritəsi üzərində tədqiqatlar aparır.
  5. 5. Kəlbəcərin tarixinə aid arxiv tədqiqatları aparır.

6. Azərbaycanın görkəmli şəxsiyyətləri-Aşıq Şəmşir Qocayevin irsinin araşdırılması tədqiqatı başa çatmışdır.