шаблоны joomla сайт визитка
Скачать Joomla 3 шаблоны бесплатно

UNİVERSİTET

TƏDRİS

Elm

TƏLƏBƏ

BEYNƏLXALQ ƏLAQƏLƏR VƏ İNKİŞAF

E-ADPU

E-Təhsil

E-kitabxana

Ümumi kimya və kimyanın tədrisi texnologiyası kafedrası

Kimya və biologiya fakültəsi Ümumi kimya və KTM kafedrasının baş müəllimi

Qısa bioqrafik məlumat

  • 14 sentyabr 1982- ci ildə Oğuz şəhərində anadan olub
  • 1999- cu ildə Oğuz şəhər E.Abdullayev adına 2 nömrəli tam orta məktəbi fərqlənmə ilə bitirib
  • 2 övladı var

Təhsili, elmi dərəcəsi və elmi adı

  • Ali təhsillidir. 2004- cü ildə ADPU- nun “Kimya” falkultəsinin bakalvr dərəcəsini bitirib.
  • 2011- ci ildə ADPU- nun “Kimya” falkultəsinin magistratura səviyyəsini fərqlənmə ilə bitirib.
  • ARTİ- nun dissertantıdır.

Əmək fəaliyyəti

  • 2004- cü ildən Bakı şəhəri Səbail rayonu 163 nömrəli tam orta məktəbin kimya müəllimi
  • 2005- 2008- ci illərdə Zəngin Tədris Mərkəzində kimya müəllimi
  • 2011- 2012- ci illərdə Hədəf kurslarında kimya müəllimi
  • 2014- 2017- ci illərdə TN- nin Dərsliklərin qiymətləndirilməsi üzrə Kimya qrupunda ekspert
  • 2014- cü ildən ARTPİ- da Kimya fənni üzrə işçi qrupunun üzvü və kordinatoru
    • 2015- ci ildən ARTPİ- da Ümumi təhsilin və məktəbdənkənar təhsilin kurikulumları şöbəsində böyük elmi işçi
    • 2017- ci ildə ARTİ- da Ümumi təhsilin və məktəbdənkənar təhsilin kurikulumları aparıcı mütəxəssis
    • 2017- ci ildə ümumi təhsilin kimya fənn kurikulumu- standartların yenidən işlənib hazırlanması üzrə yaradılmış işçi qrupunun kordinatoru
    • 2017- ci ildə 01 mart tarixindən BŞTİ TDM- də Fənn kurikulumlarının tətbiqinə nəzarət bölməsinin müdiri
    • 2017- ci il 15 sentyabr tarixindən ADPU- nun Kimya və Biologiya fakültəsi Ümumi kimya və KTM kafedrsında baş müəllim vəzifəsində çalışır

    Apardığı dərslər

    • Qeyri- üzvi kimya
    • Kimya tədrisi metodikası
    • Ümumi təhsil kurikulumunun əsasları

    Seçilmiş əsərləri

    • Kimya fənninin tədrisində fənlərarası inteqrasiyadan istifadə, Kurikulum, elmi- metodik jurnal, 2014, №2
    Sinif-dərs sistemində inklüziv uşaqlarla yaranan problemlər və onların şəxsi təcrübəsinə istinadən problemlərin həlli yolları, “Azərbaycanda inklüziv təhsilin tətbiqi problemləri və onların aradan qaldırılması yolları” mövzusunda elmi-praktik konfransın materialları, Bakı- 2014
    • Təhsil işçilərinin 2015- ci il sentyabr konfransları üçün tövsiyyələr, Bakı: Təhsil Problemləri İnstitutunun Təhsil Texnologiyaları Mərkəzinin nəşriyyatı, 2015.
    • Kimyanın tədrisində yeni təlim texnologiyalarından istifadə etməklə şagirdlərdə həyati bacarıqların formalaşdırılması
    • “Azərbaycan təhsilində strateji hədəflər və pedaqoji elmlərin qarşısında duran vəzifələr” mövzusunda Respublika Elmi Konfansının materialları,Bakı, 16 dekabr 2015.
    • Düzgün planlaşdırma- tədrisin keyfiyyətinin əsas göstəricisidir № 47-48 (1009-1010) 24- 30 iyun 2015- ci il
    • Kimya bir həyat fənni kimi“Təhsil kurikulumları: praktik tətbiqlər” mövzusunda keçirilmiş Respublika konfransının materialları (13 aprel 2016), NMİ- 2016
    • Kimya fənn kurikulumunun tətbiqi xüsusiyyətlərinə dair tövsiyələr, Ümumtəhsil fənlərinin tədrisi məsələləri, Bakı-2016
    • Müasir kimya dərsinə verilən tələblər, Kurikulum, Cild 9, №4, 2016
    • 12 İllİk təhsİlə keçİd və kİmya fənnİnİn yenİ məzmunu, Kurikulum, Cild 10, №1, 2017 s.
    • Davamlı İnkİşaf üçün Təhsİlİn bəzİ məsələləri, Kurikulum, Cild 10, №2, 2017 s.
      • Fasiləsiz ekoloji təhsil: kimyanın tədrisində müasir elmi-pedaqoji yanaşmalar.Kurikulum, cild 11№ 1, 2018.
      • Ümumi təhsil məkətəblərində 11- ci sinif üçün dərslik komplekti, İ. Lətifov, Ş. Mustafa, R. Camalova