Kimya və biologiya fakültəsi Ümumi kimya və KTM kafedrasının baş müəllimi
Qısa bioqrafik məlumat
- 14 sentyabr 1982- ci ildə Oğuz şəhərində anadan olub
- 1999- cu ildə Oğuz şəhər E.Abdullayev adına 2 nömrəli tam orta məktəbi fərqlənmə ilə bitirib
- 2 övladı var
Təhsili, elmi dərəcəsi və elmi adı
- Ali təhsillidir. 2004- cü ildə ADPU- nun “Kimya” falkultəsinin bakalvr dərəcəsini bitirib.
- 2011- ci ildə ADPU- nun “Kimya” falkultəsinin magistratura səviyyəsini fərqlənmə ilə bitirib.
- ARTİ- nun dissertantıdır.
Əmək fəaliyyəti
- 2004- cü ildən Bakı şəhəri Səbail rayonu 163 nömrəli tam orta məktəbin kimya müəllimi
- 2005- 2008- ci illərdə Zəngin Tədris Mərkəzində kimya müəllimi
- 2011- 2012- ci illərdə Hədəf kurslarında kimya müəllimi
- 2014- 2017- ci illərdə TN- nin Dərsliklərin qiymətləndirilməsi üzrə Kimya qrupunda ekspert
- 2014- cü ildən ARTPİ- da Kimya fənni üzrə işçi qrupunun üzvü və kordinatoru
-
- 2015- ci ildən ARTPİ- da Ümumi təhsilin və məktəbdənkənar təhsilin kurikulumları şöbəsində böyük elmi işçi
- 2017- ci ildə ARTİ- da Ümumi təhsilin və məktəbdənkənar təhsilin kurikulumları aparıcı mütəxəssis
- 2017- ci ildə ümumi təhsilin kimya fənn kurikulumu- standartların yenidən işlənib hazırlanması üzrə yaradılmış işçi qrupunun kordinatoru
- 2017- ci ildə 01 mart tarixindən BŞTİ TDM- də Fənn kurikulumlarının tətbiqinə nəzarət bölməsinin müdiri
- 2017- ci il 15 sentyabr tarixindən ADPU- nun Kimya və Biologiya fakültəsi Ümumi kimya və KTM kafedrsında baş müəllim vəzifəsində çalışır
Apardığı dərslər
- Qeyri- üzvi kimya
- Kimya tədrisi metodikası
- Ümumi təhsil kurikulumunun əsasları
Seçilmiş əsərləri
- Kimya fənninin tədrisində fənlərarası inteqrasiyadan istifadə, Kurikulum, elmi- metodik jurnal, 2014, №2
-
- Təhsil işçilərinin 2015- ci il sentyabr konfransları üçün tövsiyyələr, Bakı: Təhsil Problemləri İnstitutunun Təhsil Texnologiyaları Mərkəzinin nəşriyyatı, 2015.
- Kimyanın tədrisində yeni təlim texnologiyalarından istifadə etməklə şagirdlərdə həyati bacarıqların formalaşdırılması
- “Azərbaycan təhsilində strateji hədəflər və pedaqoji elmlərin qarşısında duran vəzifələr” mövzusunda Respublika Elmi Konfansının materialları,Bakı, 16 dekabr 2015.
- Düzgün planlaşdırma- tədrisin keyfiyyətinin əsas göstəricisidir № 47-48 (1009-1010) 24- 30 iyun 2015- ci il
- Kimya bir həyat fənni kimi“Təhsil kurikulumları: praktik tətbiqlər” mövzusunda keçirilmiş Respublika konfransının materialları (13 aprel 2016), NMİ- 2016
- Kimya fənn kurikulumunun tətbiqi xüsusiyyətlərinə dair tövsiyələr, Ümumtəhsil fənlərinin tədrisi məsələləri, Bakı-2016
- Müasir kimya dərsinə verilən tələblər, Kurikulum, Cild 9, №4, 2016
- 12 İllİk təhsİlə keçİd və kİmya fənnİnİn yenİ məzmunu, Kurikulum, Cild 10, №1, 2017 s.
- Davamlı İnkİşaf üçün Təhsİlİn bəzİ məsələləri, Kurikulum, Cild 10, №2, 2017 s.
-
- Fasiləsiz ekoloji təhsil: kimyanın tədrisində müasir elmi-pedaqoji yanaşmalar.Kurikulum, cild 11№ 1, 2018.
- Ümumi təhsil məkətəblərində 11- ci sinif üçün dərslik komplekti, İ. Lətifov, Ş. Mustafa, R. Camalova