шаблоны joomla сайт визитка
Скачать Joomla 3 шаблоны бесплатно

UNİVERSİTET

TƏDRİS

Elm

TƏLƏBƏ

BEYNƏLXALQ ƏLAQƏLƏR VƏ İNKİŞAF

E-ADPU

E-Təhsil

Virtual-Universitet

E-kitabxana

UNİVERSİTET

Elanlar

2020/2021-ci tədris ili üzrə SABAH qruplarına tələbə seçimi müsabiqəsi açıq elan olunur
TƏHSİL İXTİSASI ÜZRƏ MAGİSTRATURADA BEYNƏLXALQ İKİLİ DİPLOM PROQRAMI

2w

ADPU və Corc Vaşinqton Universiteti arasında ikili diplom proqramı üzrə sənəd qəbulunun müddəti uzadılıb

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti (ADPU) və ABŞ-ın Corc Vaşinqton Universiteti arasında imzalanan ikili diplom proqramı çərçivəsində 2020-2021-ci tədris ili üzrə magistratura səviyyəsinə sənəd qəbulunun müddəti dəyişdirilib. Müddət 20 may 2020-ci il tarixinədək uzadılıb.

Məlumat üçün bildiririk ki, sözügedən proqram üzrə cari ilin 13 mart tarixində sənəd qəbulu barədə elan verilmişdi.         

Magistratura səviyyəsində təhsil iki il müddətində və ingilis dilində aparılacaq. 

İkili diplom proqramı ilə bağlı ətraflı məlumatlarla elan vasitəsilə tanış ola bilərsiniz.

ADPU və Corc Vaşinqton Universiteti arasında ikili diplom proqramı üzrə oxumaq istəyənlərin nəzərinə

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti (ADPU) və ABŞ-ın Corc Vaşinqton Universiteti arasında imzalanan ikili diplom proqramı çərçivəsində 2020-2021-ci tədris ili üzrə magistratura səviyyəsinə qəbula start verilir.

Magistratura səviyyəsində təhsil iki il müddətində və ingilis dilində aparılacaq.

Sözügedən ikili diplom proqramı çərçivəsində təhsil almaq istəyənlər 15 aprel 2020-ci il tarixinədək müraciət etməlidirlər.

İkili diplom proqramı ilə bağlı əlavə məlumatlarla elan vasitəsilə tanış ola bilərsiniz. 

ADPU-nun Yaş və pedaqoji psixologiya kafedrasının baş müəllimi.

Iş telefonu – (994)

e-mail:Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

Qısa bioqrafik məlumat:

1961 –ci il iyunun 23 – də Bakı şəhərində anadan olub.

1978-ci ildə Bakı şəhəri 96 saylı orta məktəbi bitirib. Subaydır.

Təhsili:

Ali təhsillidir. 1993-cü ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetini pedaqogika və psixologiya müəllimi (məktəbəqədər) ixtisası üzrə  (qiyabi) bitirib.  

Əmək fəaliyyəti:

1990 – 1995 – ci illərdə Bakı şəhəri 3 saylı uşaq bağçasında tərbiyəçi işləyib.

1997 – 2007 – cı illərdə Suraxanı rayon Təhsil Şöbəsində metodist vəzifəsində çalışıb.

 2007 – 2008 – cı illərdə Bakı Pedaqoji Kadrların İxtisasartırma və Yenidənhazırlanması İnstitutunda metodist işləmişdir.

2008 – 2009 – cu illərdə BPKİYİ- nin Psixologiya kafedrasının müəllimi işləmişdir.

2009 – 2016 – ci illərdə Psixologiya və ictimai elmlər kafedrasının baş müəllimi vəzifəsində çalışmışdır.

2016 – 2017 – ci illərdə Təhsil İşçilərinin Peşəkar İnkişafı İnstitutunda qiymətləndirmə şöbəsinin mütəxəssisi işləmişdir.

2011 - 2015 – ci illərdə Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutunun Psixologiya və yaş fiziologiyası şöbəsinin (qiyabi) doktorantı olmuşdur.

 2017 – ci ildən bu günə kimi ADPU – nun Yaş və pedaqoji psixologiya kafedrasının baş müəllimi vəzifəsində çalışır.

Apardığı dərslər:

 - Psixoterapiya və psixokorreksiya;

 - Psixopedaqogika;

- Təhsidə sosial – psixoloji xidmət və psixoloji praktikum;

 - Uşaq psixologiyası və s;

Seçilmiş əsərləri:

1. “The psychologikal climate of family communication as a major faktor of the development of the interaction of parents and preschool children”. The 12th International Conference on European.Science and Technology. Munich, Germany,Dekember 29–30, 2015 p.323-327https://www.sciencic.com/ru/archive.php

2. Представления детей дошкольного возраста о самих себе. Известия вузов Кыргыстана №2, 2016, с.202- 208.

3. Psixoterapiya və psixokorreksiaya / bakalavr təhsili üzrə / Proqram. /Həmmüəllif  Ə.T.Baxşəliyev/, ADRU – nun  nəşriyyatı; 2016, 28 s.  

4. Məktəbəqədər təlim – tərbiyə müəssisəsində psixoloq fəaliyyətinin xüsusiyyətləri. ADPU. “”Təhsildə psixoloji xidmət: Reallıqlar, perspektivlər”. Respublika elmi - praktik konfrans. Bakı, 4 noyabr, 2016, s. 61 – 66.

5. Məktəbəqədər yaşlı  uşaqlarda “Mən” obrazının formalaşmasında valideynlərlə ünsiyyətin rolu. Tezis. AMEA  - Narınc Uşaq Psixoloji mərkəzi. I Beynəlxalq ailə və uşaq psixologiyası. Respublika Elmi – praktik konfrans.  2 – 3 iyun, 2017. s.16 – 19.

6. Влияние взаимоотношений «родитель - ребенок» на формирование образа «Я» в дошкольном возрасте. Научный Вестник Херсонского Державного Университета  № 2/ 2017, с. 8 – 12.

7. Yaş və pedaqoji psixologiyaDavamlı təhsil şöbəsinin müdavimləri üçün. Proqram. /Həmmüəllif  Ə.T.Baxşəliyev/, ADPU – nun nəşriyyatı,  2017, 38 s.

8. “Mən” obrazının formalaşmasında ailədaxili münasibətlərin rolu. ADRU. “Əbdül Əlizadə: Ənənəvi təhsildən təfəkkür məktəbinə” Respublika  elmi – praktik konfransın materialları. 6  dekabr  2017, s. 234 -238