ADPU-CVU ikili diplom proqramı haqqında
İkili diplom proqramının yaradılması Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti və ABŞ-nin nüfuzlu Corc Vaşinqton Universitetinin Ali Təhsil və İnsan İnkişafı Məktəbi arasında 25 iyun 2019-cu il tarixində imzalanmış Bəyannaməyə əsaslanır. 31 yanvar 2020-ci il tarixində Azərbaycan Respublikasının sabiq təhsil naziri cənab Ceyhun Bayramov və Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin rektoru professor Cəfər Cəfərov, Amerika tərəfindən isə Amerika Birləşmiş Ştatlarının Azərbaycandakı səfiri Li Litzenberqer və Corc Vaşinqton Universitetinin Təhsil və İnsan İnkişafı Məktəbinin dekanı Maykl Foyerın iştirakı ilə imzalanma mərasimi keçirilmişdir.
İkili diplom proqramı 2018-ci ilin noyabrın 16-da Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin 711 nömrəli Sərəncamı ilə təstiq edilmiş “2019-2023-cü illər üçün Azərbaycan Respublikasında ali təhsil sisteminin beynəlxalq rəqabətliliyinin artırılması üzrə Dövlət Proqramı” əsasında fəaliyyət göstərir.
Proqramın ilk qəbulu 25 tələbə təşkil etmiş və 2020-ci il sentyabr ayında ilk qəbulun dərsləri başlamışdır. 2021-ci ildə ikinci qəbul (24 tələbə) və 2022-ci ildə üçüncü qəbul (37 tələbə) həyata keçirilmişdir. Hal-hazırda Proqrama son (2023-2024-cü illər) qəbul həyata keçirilir (40 tələbə üçün).
13 iyun 2022-ci ildə Bakı şəhərində ADPU-CVU ikili diplom proqramının ilk məzun günü keçirilib. Proqramdan 22 tələbə məzun olmuşdur. Məzun günü dövlət səviyyəsində keçirilmiş, elm və təhsil naziri cənab Emin Əmrullayev, digər universitetlərin rektorları, təhsil ictimaiyyətinin nümayəndələri və Corc Vaşinqton Universitetinin professorları tədbirdə iştirak etmişdir.
23 iyun 2023-cü il tarixində isə Bakı şəhərində proqramın ikinci məzun buraxılışı da dövlət səviyyəsində qeyd olunmuşdur. Proqram üzrə ikinci buraxılışdan 19 tələbə məzun olmuşdur.
İkili diplom proqramı 120 kreditdən ibarətdir və intensiv təhsil proqramı əsasında həyata keçirilir. Burada 10 fənn Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, 10 fənn isə Corc Vaşinqton Universiteti tərəfindən tədris olunur. Dərslər interaktiv şəkildə, təhsil ekspertləri və digər təhsil işçilərinin iştirakı ilə həyata keçirilir. Corc Vaşinqton Universitetinin professorları tədris prosesini Azərbaycana səfər edərək aparırlar. İki illik təhsilin buraxılış işi kimi tələbələr CVU-nun nəzarəti altında “Capstone” layihələrini təqdim edirlər. Proqramın tələbələri yekunda CVU-nun “Təhsil və insan inkişafı: Təhsil siyasəti və liderlik” və ADPU-nun “Menecment (təhsilin təşkili və idarə olunması)” ixtisaslaşmaları üzrə magistr dərəcəsinə sabib olurlar. Tədris ingilis dilində aparılır.
Pedaqoji Universitetin Corc Vaşinqton Universiteti ilə “Təhsil siyasəti və idarəetməsi” üzrə birgə ikili diplom magistr proqramı artıq 3 ildir icra olunur və cari ildə də proqrama 40 nəfərin qəbulu nəzərdə tutulur. Proqram Elm və Təhsil Nazirliyi, Dövlət Neft Fondu, Dövlət proqramlarının idarəetmə qrupunun dəstəyi ilə həyata keçirilir.
“2019-2023 Dövlət Proqramı çərçivəsində Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti və ABŞ-ın Corc Vaşinqton Universiteti arasında həyata keçirilən beynəlxalq ikili diplom proqramında dərs deyən müəllimlərin siyahısı | |||
Yerli müəllimlər | Xarici müəllimlər | ||
Ad və soyad | Fənn | Ad və soyad | Fənn |
Tofiq Əhmədov | Təhsilin hüquqi aspektləri | Elizabeth Grant | Education Policy Design |
Tofiq Əhmədov | Ali təhsildə idarəetmə | Elizabeth Grant | İmplementation for Education Policymakers |
Ülkər Babayeva | Təhsildə neyroelm | Scott Joftus | Program evaluation, theory and practice |
Ülkər Babayeva | Tədrisin dizaynı və texnologiya | Matthew Flanagan | Quantitative Methods |
Yuliya Kərimova | Peşəkar təcrübə və müəllim qiymətləndirilməsi | Lionel Howard | Qualitative Research Methods |
Elmina Kazımzadə | Təhsil psixologiyası | James Williams | Education and National Development |
Elçin Məmmədov | Riyaziyyat və statistika | James Williams | Programs and Policies in İnternational Education |
Nicat Məmmədli | Təhsildə gender, inkluzivlik və bərabərlik | Maria Cseh | Learning and Leadership in Organizations |
Tamerlan Rəcəbov | Məlumat əsaslı qərarvermə | Kelber Tozini | Quantitative Methods II |
Rüfət Əzizov | Təhsildə innovasiya və sahibkarlıq | Maria Cseh | Organizational Diagnosis and Development |
Nirmala Narayan | Qualitative Research Methods |
fForma 1
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI TƏHSİL NAZİRLİYİ
AZƏRBAYCAN DÖVLƏT PEDAQOJİ UNİVERSİTETİ
Təsdiq edirəm: ADPU-nun rektoru prof.C.M.Cəfərov ______________________ «___»_________2020-ci il | İxtisasın şifri və adı: 060407 – Menecment İxtisaslaşmanın adı: Menecment (təhsilin təşkili və idarə olunması) Təhsil müddəti: 2 il (4 semestr) |
TƏDRİS PLANI
(Bu tədris planı ABŞ-ın Corc Vaşinqton Universiteti ilə
ADPU-nun birgə beynəlxalq magistr proqramı üçün tərtib olunub)
- TƏDRİS PROSESİNİN PLANI
Sıra № | Fənnin kodu | Fənlərin adı | Kreditin sayı | Ümumi saatlar | Auditoriyadan kənar saatlar | Auditoriya saatları | O cümlədən | Prerekvizit (öncə tədrisi zəruri olan) fənlərin şifri | Korekvizit (tədrisi paralel nəzərdə tutulan) fənlərin şifri | Fənnin tədrisi nəzərdə tutulan semestr (payız, yaz və yay) | Həftəlik dərs yükü | ||
Mühazirə | Seminar məşğələ | Laboratoriya | |||||||||||
1 | EDUC 8701 | Təhsil Siyasətinin Dizayni/ Education Policy Design | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| I | 3 |
2 | EDUC 6650 | Təhsil və Milli inkisaf/ Education and National Development | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| I | 3 |
3 | ASPU 01 | Təhsil psixologiyası / Educational Psychology | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| I | 3 |
4 | ASPU 02 | Riyaziyyat və statistika / Math and Statistics | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| I | 3 |
5 | EDUC 6116 | Təhsil Statistikası /Educational Statistics | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| II | 3 |
6 | EDUC 8122 | Keyfiyyətli tədqiqat metodları/ Qualitative Research Methods | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| II | 3 |
7 | HOL 6100 | Xüsusi mövzular: Təşkilatda liderlik ve Öyrənmə / Special topics: Leadership and Learning in Organizations | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| II | 3 |
8 | ASPU 03 | Təhsildə neyroelm / Neuroscience in Education | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| II | 3 |
9 | ASPU 04 | Tədrisin dizaynı və texnologiya / Instructional Design and Technology | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| II | 3 |
10 |
| Capston layihəsi (I Mərhələ)/ *Capstone Project (Phase I)* |
|
|
|
|
|
|
|
|
| II |
|
11 | EDUC 6381 | Programın Qiymətləndirilməsi Nəzəriyyə və Təcrübə / Program Evaluation, Theory and Practice credits | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
| 2021 yay |
| III | 3 |
12 | ASPU 05 | Peşəkar təcrübə və müəllim qiymətləndirilməsi / Professional Practice and Teacher Evaluation | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
| 2021 yay |
| III | 3 |
13 | ASPU 06 | Ali təhsildə idarəetmə /Governance and Management of Higher Education | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| IV | 3 |
14 | ASPU 07 | Məlumat əsaslı qərarvermə /Data Driven Decision-making | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| IV | 3 |
15 | ASPU 08 | Təhsildə bərabərlik, müxtəliflik və inkluzivlik /Equity, Diversity and Inclusion in Education | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| IV | 3 |
16 |
| Capston layihəsi ( II Mərhələ)**/Capstone Project (Phase II)** |
|
|
|
|
|
|
|
|
| IV |
|
17 | EDUC 6100 | Eksperimental kurs / Experimental course | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| IV | 3 |
18 | EDUC 6610 | Beynəlxalq təhsildə proqramlar ve siyasətlər / Programs and Policies in International Education | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| IV | 3 |
19 |
| Capston layihəsi ( III Mərhələ)***/ Capstone Project (Phase III)*** |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | HOL 6702 | Təşkilati Diaqnoz və İnkisaf/ Organizational Diagnosis and Development | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| V | 3 |
21 | EDUC 8103 | Təhsil Siyasətçiləri üçün Tətbiq/ Implementation for Education Policymakers | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| V | 3 |
22 | ASPU 09 | Təhsilin hüquqi aspektləri/ Legal Issues in Education | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| V | 3 |
23 | ASPU 10 | Təhsildə innovasiya və sahibkarlıq /Innovation and Entrepreneurship in Education | 6 | 180 | 135 | 45 | 30 | 15 |
|
|
| V | 3 |
24 |
| Capston layihəsi (IV Mərhələ)****/ Capstone Project (Phase IV)**** |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| CƏMİ | 120 | 3600 | 2700 | 900 | 600 | 300 |
|
|
|
| 60 |
* Students start professional preparation (resume and interview)
**Students network and apply for internships
***Students start internship
**** Students finalize internship and deliver final report.
E-poçt | |
Tel | +99412 493 23 84 +99450 626 21 60 |